Hormoon

programma’s

Breng je hormonen in balans met leefstijlverandering

Welke klachten kan ik verminderen met voeding en suppletieadvies?

Afvallen, allergieën, angst, burn-out /bijnieruitputting, candida e.a schimmelinfecties, , darmklachten, lever en maagklachten, depressies ( burn-out) , hoge en lage bloeddruk, huidproblemen, migraine/hoofdpijn, ontstekingen , overgang /menopauze, PCOS(Onregelmatig of geen menstruatie ), schildklierproblemen, slaapproblemen, stress, vermoeidheidsklachten / gebrek aan energie, voedselintoleranties.

Wanneer je volgens de geadviseerde richtlijnen leeft kunnen veel gezondheidsproblemen sterk verminderen of zelfs verdwijnen.
Neem de regie over jouw gezondheid en kijk welke stappen je kunt zetten naar een gezonder leefstijl.

Hormoonboost afvalprogramma

Ik help vrouwen met overgewicht te leren denken vanuit hormonen. Als calorieën tellen namelijk had geholpen was iedereen slank geweest.

Ik neem je gezondheid onder de loep en leer je denken vanuit hormonen.
Waardoor je met easy en gemak je gewicht verliest!

Wat brengt het je:
Hoger en contanter energie niveau, betere huid, beter humeur, meer spiermassa, lager vetpercentage, minder ontstekingen, minder kwaaltjes, anti- veroudering, betere stofwisseling en een slank en vitaal lichaam.

Boek hier je persoonlijk gesprek in om te bespreken of het iets voor jou is.

Voor wie is het hormoonboostprogramma bedoeld.

Dit programma is voor vrouwen die zich bewust zijn hoeveel invloed hormonen hebben op je gezondheid. Je weet inmiddels dat calorieën tellen je niet helpt. Je zoekt nu iets dat blijvend je leefstijl veranderd. Geen quikfix maar bereidt zijn daar tijd in te investeren.

Waar wacht je nog op?

Boek hier je gratis consult in

Gratis consult | Voedingspraktijk Barneveld

Aanvullende programma’s

Voedsel intolerantietest

Tob jij met overgewicht, vermoeidheid, opgeblazen gevoel, hoofdpijn of migraine. Last van eczeem, diarree of obstipatie. Grote kans dat je last hebt van een voedselintolerantie. Overgewicht is niet altijd het gevolg van te veel eten en weinig bewegen.
Een verband tussen voedselintolerantie en specifieke igG antilichamen wordt ook als mogelijke oorzaak van overgewicht gezien. Door het doen van een voedselintolerantietest en het aanpassen van je voedingspatroon kan je mogelijk jouw lichaamsgewicht verlagen en gezondheidsklachten verminderen.

EMB test

De Echte gezondheids check! Altijd al willen weten hoe jouw gezondheid ervoor staat? En belangrijker nog ben je bereid om hiermee aan de slag te gaan met voeding en suppletieadvies? De EMB test is een reguliere bloedtest aangevuld met complementaire waardes. Er kunnen tekorten in voedingsstoffen naar voren komen of verstoringen op energetisch niveau. Denk aan overbelaste stressmeters. Hormoondisbalansen. Wanneer je er bijv. echt alles aan gedaan hebt om gewicht te verliezen kan de EMB test onderzocht worden of een disbalans mogelijk de oorzaak is. Een echt totale gezondheidscheck dus!

Gratis consult

Wilt u een afspraak voor een gratis consult of heeft u vragen?

Vul hier uw gegevens in en er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.